Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Az Ördög vendége

2020. augusztus 13. - Sniffany

Beléptem a szobàcskàba 
Üres falak közé,
Ráláttam az asztalàra s 
Hogy mit függesztett fölé.
Megkerültem szépen csendben, 
Léptem nesztelenül,
Mìg meg nem láttam a tükrében 
Magam, meztelenül. 
Mosolygott csak s azt mondotta: "Màr nagyon vàrtalak,
A fekete tükörben hàrom éjjel òta Dèmonnak láttalak."

Somfordàlva asztalàhoz remegett a térdem, 
Falaira árnyékként ült minden mitől féltem,
Jàrt abban az inzomnia àlmatlan szép tàncot 
Rettegésem sakktàblàjàn bàstya ejtett sàncot. 
Előttem ott tàmla nélkül hàromlàbú kisszék, 
"Ülj le kedves, ezért jöttél, mire vàrsz - csak tessék!"

Asztalàra fehér sàvot 
Mindjárt egyből hàrmat 
Úgy mozgatott mint egy bàbot 
Felszegte a vàgyat
Pénzt is adott ropogòsat 
Behajtva a széle 
A szàmjegy rajta nem érdekel, 
Poros màr az éle. 
Jó bort néked öblìteni 
Hozzà mindjàrt töltök, 
Èlvezd ki mìg vendégem vagy!
- ìgy szòlott az Ördög.

Felèlesztett, magàhoz vett, 
Nem voltam màr àrva, 
Mint mikor a rovarból lesz 
Újra kicsiny làrva. 
Ujjai közt mivel jàtszik? 
Kristàlygömbbe zàrva, 
Olyan mintha Te lennél ott, 
Csak is Énràm vàrva... 
Gyere-gyere, kisleànykàm, 
Hajolj egész közel! 
Vàgyaidnak börtönfala 
Menten körül ölel! 
Itt élünk majd mindörökké 
Kristàlygömbbe zàrva, 
Tàvol minden valòsàgtól, 
Hisz ez a szíved àlma. 
Belenéztem, te eltűntél 
Én meg ott maradtam, 
Az ördögi kör közepében, 
Újra, egymagamban.

Az ördög jàtékànak én lettem lakója,
Megtestesült abban pokolnak valója, 
Úgy emelt körém metsző sötétséget, 
Kiirtotta belőlem az összes emberséget. 
Mikor végleg megtört (Hazudik, hogy megtölt!)
Éjjel kieresztett 
S fegyvert tolt elém 

Ő Tartja felém.
Elveszem, remeg a kezem. 
Nem akarok élni
Nem akarok érezni
Csak gyorsan elvérezni. 
Végre meghúzom a ravaszt,
Nem làtok több tavaszt 
Egybefolynak a vilàgok, 
Jó éjszakàt kìvánok!

A pisztoly nem volt töltött 
- utoljàra mosolygott az Ördög.

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr316138254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása