Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Narancs, sárgadinnye, nedves száradó lepedő

2020. december 05. - Sniffany

enszerk.jpg

 

 

 

A barátnőm, Alíz kertelés nélkül rákérdezett, a pasim milyen ízhez tudná hasonlítani az enyémet. 

- Miért érdekel?
- Közvéleménykutatást csinálok.
- És eddig mik az eredmények? 
- Hát, az enyémre azt mondta Z., hogy olyan, mint egy félig érett narancs.
- Az végülis egész jó, a narancs savanykásan is finom - morfondíroztam. 
- Jobb, mint a kolleganőmé. Az övé olyan mint a szemét. 
- Mint a szemét?!
- Aha. De nem sima szemét, hanem narancshéj meg kávézacc.
- Uh, nem nyalnék komposzt ízű puncit.
- Neked nem is kell.

A szemét ízhatározón aztán felbátorodtam és végül csak rákérdeztem a pasimnál...

- Sárgadinnye - írtam meg neki néhány nappal később, random.
- De olyan nagyon érett édes fajta, vagy kicsit savasabb?
- ...
- Na jó, megelégszem a sárgadinnyével. Képzeld, egy újabb kérdőíves lánynak azt mondta a férje olyan neki mint a nedves, száradó lepedő...
- Mégis ki nyalogat lepedőt?
- Hát, gondolom aki unja a csizmát meg a cipőtalpat... Vagy ágynemű fétise van. 
- Kutassunk erről is közvéleményt...

 

lilith3.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr7616319784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása