Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Anya nem csak egy van - Drogos MILF-ek klubja

2021. február 05. - Sniffany

Mivel a szó szoros értelmében vett anya karakter hiányzott, a lehető legkülönfélébb módokon építettem be ezt a női szerepet az életembe.
Olyan ismeretségeket és barátságokat kötöttem nálam idősebb nőkkel, melyek ezen a züllött, de anyáskodó, érettnek tűnő kapcsolódáson alapultak. Pont nem azon, ami hiányzott, amúgy, a rendes nevelés, némi korlátozás és terelgetés… A vérszerinti anyám pontosan ugyanezt a típust testesítette meg. Jófej alkesz, akivel bármiről lehet beszélni, míg ki nem üti magát. Inkább a barátnőmnek tekintettem, mintsem az anyámnak. Nevelni és rendes, ésszerű tanácsokat adni, azt nem tudott. Arról viszont rengeteget mesélt mindig, mennyire jól él és milyen szép a Karolina nevű szaktársa a levelező fősulin, és hová utazik mindenféle arab sejkekhez, meghívásra. Egyik nap koktéllal a tengerparton tél közepén, lenge, fehér strandruhában, másnap a Burj Khalifával a háttérben pózol elegáns, de meglehetősen kurvás miniruhában olyan homokimakikkal az oldalán pózolt, akik bár visszakozást váltottak ki belőlem, de elnézve a csodálatosnak tetsző életet élő konzumnőt, a kódolt ribancság magvait sikeresen elültették tinédzser fejemben…

 

Mamma Ellie-t, a G. szavaival élve „jóféle holland MILF” -et életem első Masters of Hardcore buliján ismertem meg. Pontosabban ő szedett össze valahol a férfi és női mosdók találkozásánál, ahol az exem meg a haverja hagytak egy „El ne mozdulj innen!” kijelentés után. Túl voltam tolva, nem gyengén. Az utolsó fél, az már nem kellett volna, nem tudtam, hogy a holland laszti ennyivel erősebb, meg hát nem is nagyon érdekelt és a fiatal, zsenge szervezetem sokat kibírt… Ott álltam, óriási pupillákkal, remegő állkapoccsal, görcsös ujjakkal – amik miatt később amúgy hideg ásványvizes flakont kellett a kezembe adni, mert szó szerint görcsbe álltak az ujjaim – nézelődve a forgatagban. Jöttek-mentek a szintén hullakész emberek és a termek találkozásánál mindenféle hard összemosódva, mégis csodálatos szinkronban dübörgött. A szőke, nagy mellű, kipakolt nő, aki teljesen ura volt a helyzetnek megállt előttem és mint egy cumisüveget, a számba tolt egy flakon vizet.
- Drink. Trust me, I’m a mother – közölte ellentmondást nem tűrő hangon, én pedig boldogan engedelmeskedtem.
Az alakom dicsérte, némi irigységgel, hozzátette, hogy mikor fiatal volt ő is dögös volt, de a szülés után… Megnyugtattam, szerintem így is nagyon csini. Panaszkodott a pasijáról, akivel összeveszett mert bár együtt jöttek a bulira, kurvázott mellette. A bulit együtt toltuk végig aztán miután a fiúk visszatértek. Rágót etetett velem, de annyira szét volt az állkapcsom, egyszerűen kiesett a számból. Röhögtem zavaromban.
Később követtem a nőt facen, néha írtunk egymásnak, félig hollandul, félig angolul. A gyerek apjával szétmentek, Ellie pedig beszerzett egy új hímet, akitől szintén gyereke született. Személyi edző karriert épített, kipattintotta magát, miközben hard bulikon hostesskedett. Megfigyeltem, hogy átlagosan 1-3 évente pasit cserél. Azt már nem tudtam megállapítani, a harmadik, fotókon szereplő gyerek is az övé-e, elvesztettem a fonalat a pasik, gyerekek és faszmágnes edzőtermes selfiek halmazában.

 

„Ha nem lesz rendes munkád, mehetsz te is a MILF domina klubba!” – piszkált az exem, mikor az egyetem után nem fűlött a fogam egyetlen corporate slave pozícióhoz sem. Ami azt illeti, nagyon is jól éreztem magam Rebeka és Rita között. Mindketten édesanyák voltak, stabil család és rendes férfi nélkül. Jól elvoltam velük és a lányokkal is. Kicsit olyanok voltak nekem, mint a pótcsaládom, ami egybeforrt a munkahellyel és a fogyasztással is. Arra mindig gondosan ügyeltek, hogy a gyerekek elől el legyen dugva a narkó, persze a kölykök okosak és egyből levágják, ha anyu más állapotban van. A szeánszok idejére szereztek felvigyázót, mikor nonstopoztunk a csajokra többnyire vigyázott valaki.
Rita mindig bölcsen oktatgatott a férfiak és a szerelem terén. Mikor végre elvállaltam életem első rendes, nyolcórás, leadózott melóját és szombat éjjel náluk bőgtem két csicska között, mennyire belém álltak a sznob picsák a cégnél, és mint az amcsi filmekben a lúzer lánnyal, ebédelni sem hajlandóan velem, anyáskodva cseszett le, hogy keményítsem meg magam, mert a világ kurva kemény hely, de aztán megölelt és a vállamat simogatta.
Akkor is taknyosra sírhattam magam az ölében, ha a pasim szemétkedett. Rebeka rántotthúst sütött – már amikor éppen enni tudtunk a szintitől -, ő kevésbé élte bele magát a szerepbe, és ami azt illeti jóval fiatalabb is volt, de azért a szárnyai alá vett. Sokat tanultam tőle a szakmáról és a szexuális energián át történő manipuláció mesterségéről.

Idővel persze rájöttem, mennyire a helyén kell kezelnem ezeket a barátságokat, kapcsolatokat és, hogy bár lehetnek mellettem sokan, aztán maradhatok egyik pillanatról a másikra megint magamra, a sötét semmiben. Vagy én leszek a  saját anyám, vagy baszhatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr3016416596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max Tomie 2021.03.01. 06:54:24

De szeretem az onmagaddal valo kacsolatod manifesztalodasat ezek az irasaid allnak hozzam a legkozelebb.

Sniffany · http://sniffany.blog.hu 2021.03.08. 05:44:05

@Max Tomie: <3 érdekes dolgok jöhetnek elő, ha asszociálsz és elvonatkoztatva szemléled a saját kapcsolataidat:)
süti beállítások módosítása