Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Új blog link

2021. március 30. - Sniffany

 www.sniffanymesel.blog.hu 

Mivel a face és az insta irányelvekkel ellentétes tartalomnak nyilvánította ezt a blogot, nyitottam egy másikat, ahová majd a totál legális és uncsi témákat fogom irkálni. Legalábbis megpróbálkozom vele. Amúgy mondtam már, hogy tele a faszom a folyamatos kontrollal?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr9116485686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tantusz87 2021.03.31. 13:49:58

A miénk is tele van, szerintem nyilatkozhatok mások nevében...

Nilla30921008 2023.01.15. 11:54:16

Nekem onnantól csökkent a közösségi oldalak iránti "rajongásom", amikor nyitottam egy játékkal kapcsolatosat, ahol egyetlen lájkot követtem csak el. Ez a lájk egy régóta működő, irányelvekkel nem ellentétes oldalnak szólt. Nevezhetném gyerekjátéknak, mert megy már vagy 10-15 éve.
Körülbelül három nap múlva jutott eszembe, hogy majd onnan írok valakinek és mikor beléptem az fogadott, hogy irányelvekkel ellenétes amit csinálok. Fogalmam sincs mi lehetett az, amire besértődtek. Se név, se adat, se lájk, ami bántó lehetett volna. Szerintem. Nem voltam hajlandó írni nekik és magyarázatot követelni. Ők hozták létre, csinálják, ahogy nekik tetszik.
Csinálják hát tovább – nélkülem.
Az internet – elvileg – szabad fórum. Nyilván vannak ennek is korlátai, ám nem kéne a hatalommal visszaélni.
Ilyen bután pláne nem. Ez a lépés például olyannak látszott, mint amikor valaki a saját fejére üt egy bottal. Püföljék csak tovább...

Sniffany · http://sniffany.blog.hu 2023.01.20. 05:56:48

Szólásszabadságnak előadott cenzúra.
süti beállítások módosítása