Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Mindegy mit mondok, úgyis csak maszlag és sehol a csattanó

2021. augusztus 20. - Sniffany

 

diablo.jpg

 

Madrid éjszakai arca egészen más. Nappal a kénköves forró pokol kövein lépdelsz, ha bírod, éjjel pedig a szentek szobrai néznek le rád vészjóslón a város monumentális épületeinek tetejéről. Démoni szentségben tükröződő keresztény inkvizíció ásít aszfaltszínű üreges szemeikből és érzéketlenre faragott arcukról. 

Ha figyelsz, az ördög is ott van, a pokol kapujából ölti rád a nyelvét. Indulás előtt végig azon a fura zenén gondolkodtam, amelyet évekkel ezelőtt hallgattam, valami spanyol kifejezést forgattam a nyelvemen és a mantraként sorolt bűnvárosokat Dél-Amerikában... Akármennyire törtem a fejem nem ugrott be.

Amikor megláttam a kis matricát a Gate of Hell 666 felirat alatt belém hasított.

Yerba Del Diablo.

Énekelgetni kezdtem, memóriából, hozzá ritmusra sétáltam, egyre otthonosabban érezve magam ebben az európai, spanyol ajkú, ismerős, valahol mégis új misztériumokat rejtő metropoliszban... Hostess lány invitált kecsesen nyújtva felém a kezét, hogy menjek be, dance és koktél vár majd, a deliriumos szemű spanyol férfiak sokat sejtetően néztek vissza rám, ahogy elhaladtam mellettük. Basszuk szét a várost, szerezzünk mindent és szedjük be, nem gondolva a holnapra, a hazaútra, semmire. Basszuk szét ezt a várost is, mert megtehetjük.
Nem, menjünk tovább, vissza, a hotelba és pihenjünk rá a holnapra... 
Vagy inkább, basszuk szét a várost. 

A hotel régies, nyikorgó falépcsői sötétbe burkolóztak, a lámpa nem működött, sőt, az egész áramellátás teljesen kioffolt, csak az a fura, statikus, ritmikusan csipogó hang szúrta át a vakfeketséget. Telefonnal világítottunk, úgy mentünk felfelé, én, mint a macska, úgy éreztem, nem bántja a szemem a sötét, nem hiányzik a fény. Ott volt körülöttem, mindenhol, az üres sötét feketeség, nem csak belül emésztett, végre kívül is. Átölelt, mint magára hagyott árvát fogadott örökbe. Visszavett magához.

A szobánkba értünk, a faszim csodálkozva kapcsolt villanyt. Fény és áram. Unottan ledobtam magam az ágyra, amíg ő lement dohányozni. Túrni kezdtem a youtubeot, a spanyol wifin Yerba Del Diablo kifejezésre egy 92-es trance zenét találtam, azt, amelyiknek a hardstyle verzióját hallottam 2014-ben. Az algoritmus azt nem kínálta fel, csak a trance trilógiát.  

 

 

A tükrökkel játszottam megint, volt három is belőle, egy a szoba falán, kagylómintás fába vésett, cuki kerettel, meg kettő a kezemben, abban a fura szimbólumos toledos hűtőmágnesben. Tükröztem őket egymásban, szemmagasságban pont csak a pupillám sötétje és a kékeszöld íriszem látszott, furán, máshogy torzulva, pedig hallucinogént sem fogyasztottam hónapok óta. 
A faszim írt, hogy a Brazil lányok odamentek hozzá, mert nem jutnak be a hotelba az áramszünet miatt. Levetettem magam az ágyra, röhögcsélve, fetrengtem és újra és újra meghallgattam a tracket, aztán újra felkeltem és táncoltam rá a szobában, egymagamban. Jobb volt itt a buli, mint abban a mainstream zenés koktélbárban, még ha a pasik kibaszott helyesek is itt, Madridban...

 

Deep in the tropical jungles of South America
Exist a collection of plants rich in toxic chemicals
And powerful hallucinogens
Due to the potent nature of these substances
Exposure produces effects of delirium, bizarre and violent behaviour
A complete inability to differentiate fantasy from reality
And pronounced amnesia

To many, it is known as the devil's herb
Or in the local language, la yerba del diablo

La Paz
Manaus
Santiago
Bogotá
Habana
Quito
Yerba del diablo

La yerba del diablo

Witch doctors and shaman have used these plants
For their powerful effects for thousands of years
A large dosage of these chemicals contained
Places the subject into a zombie-like state
And often the subject wakes up with no memories
From being under the influence
No other drug has received so many negative reports
As the yerba del diablo

A Yera-t Dél-Amerikában használják, az európai spanyolban hierba. Devils herb. A csattanómaszlag erős hallucinációt okoz és teljes kontakt vesztést a valósággal. Egy tizennyolc éves német fiú datura hatása alatt állva levágta a péniszét és kivágta a saját nyelvét. Az édesanyja azt mondta, egész nap normálisan viselkedett, majd eltűnt a kertben, és véres törölközőbe csavarva került elő. (Students cuts off own penis | Metro News)

 - Bali cancelled - mondtam. - Dél-Amerikába kell mennem. ASAP.

 - A pszichiátriára kell menned. Insane hoe. 

Ha valaki tud csattanómaszlagot, dobjon egy PM-et Sniffanynak.  ;)

237209732_2841040579539436_1316872606455148781_n.jpg

238749990_575320303489458_1081516563732933991_n.jpg

238148170_1017525582415066_1987456458347347601_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr516665964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása