Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Eszik a gyerekek a patkányokat

2023. február 13. - Sniffany

https://soundcloud.com/user-151222781/full-drogosoknak

 

 - Berakok neked egy Om Namaha Shivaya-t Talamascától
 - Ne, semmilyen szutyokprogit ne rakjál be
 - Nem szereted Talamascát?
 - Az exem goás volt. Meg amúgy nagyon ki lehet égni a goázásban. Meg a fétisben. Ezt is már csak kényszerből szívom - bökök az asztalon kihúzott fatlinera.
 - De ne csinálj ilyet
 - A goát, a fétist vagy a kényszerszívást?

 

 

***

Előzmények.

Silkley és Sniffany párbeszéd:

- Úgy néz ki megyünk vörös yukba. Biztonságosabb az nekem.
- Ahogy érzed.
- Baszki. Én lettem az arc, aki mindig ír, hogy "na, ma fétis party?". De soha sem megy el. Csinálok egy külön kink profilt erre.
- Nem csak te vagy így.
- Akkor anyagias profilt csinálok rá. A szeánszért előre kell fizetni. Részvétel nincs.

(Nem mentünk vörösyukba. Se.)

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr1918048238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása