Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Mad Mascarade, Utrecht és zéró tolerancia

2023. március 07. - Sniffany

andersom.jpg

A jó öreg Andersom...

 - Do you need my ID card? - kérdezem illedelmesen.
 - I believe you are above 18 - felel jóságos, atyai mosollyal a feka eladó. Életem csalódása, eddig minden évben elkérték a személyim. Öreg vagyok. Ő meg olyan Morgen Freeman betépett jóisten vibeot árasztott. Hát, ez van. Megmondtam, hogy adjon valamit, amitől jól alszom, mire még kedvesebb mosollyal ajánlotta a Dutch Cranberryt. Szegény szétfeszült, amfos irodista turista nő - gondolhatta békésen. 
Aznap nem esett az eső Hollandiában. Sört ittam a csatorna mellett a padon sütkérezve és csak elvoltam a szimpla létezéssel. Ritka órák ezek, igazán.

moderntechnology.jpg

 

Dr. Peacock in concert fullon volt. Annyira, hogy, ha nem fizettük volna ki a belépőt és 35 euróért a 9 tokent, hazamegyünk. 
 - I'm too old for this - mondta D. és örültem, hogy nem én hisztizek. Iszonyú tömeg volt, katasztrofálisan kaotikus szervezéssel. A körstadion két lépcsőjén beszorultak az emberek, mindenki egyszerre próbált az emeleti toitoi WC-khez jutni, hogy felszívja az első csíkját és beverje a lasztiját. Sör egy token, víz másfél. A toitoi WC-k ajtaján 0 tolerance felirat. Roken verboden - de azért passzívan lazán betéptem, mivel ezt sem igazán ellenőrizték és vágni lehetett sötétben pislákoló spanglik füstjtét.
Midenki hulladék készen volt, mint általában. A vizet elzárták, illetve műanyag lábpumpákkal, kis adagokban lehetett csak lötykölni. Ez azért nem megszokott. 
Nem videóztam, nem is nagyon fotóztam, örültem, mikor végre eljutottam slozira meg piáért és csak verettem a végéig, összesen öt perc üldögéléssel a lelátón. 
Billx fasza volt, de rövid, D-Frek és Major Conspiracy meglepően jó szettet tolt. Nem voltam még indoor nappali bulin, mikor este 10-re elfogy a vized, az reggel hatos állapot, fröccsel hidratálni éretlen, tinédzseres dolog. Nem hányni a hágai villamoson szimpla szerencse. 

Helen KA több szett alatt vokálozott, szép, lágy, tipik franciás hangja van, miközben rohadtul energikus csajszi. Mostanában totál rá vagyok kattanva a Creedsre.

 

Azért az irónia neonfénnyel basz pofán Hollandiában, a Silverdomtól kétszáz méterre, illumináltan imbolyogva sétálva az úton... :"D

kingofrehab.jpg

 

Eindhoven újabban zsúfolt, a járatok késnek, kígyózó sorok. A busz simán kimarad, az emberek nem férnek fel. A COVID óta a wizzair emailt küldd, hogy menj ki három órával korábban a reptérre, hogy aztán 5-6 órát üldögélj ott a rendszerint később induló gépre várva. Így kell elkölteni a repjegy ár dupláját sülkrumplira meg Flügelre....

 

 

A holland lányok elszórakoztatták magukat és engem is a Loungeban, míg a gépre vártunk :D 

 

@whitesniffany #eindhoven #flightdelay #randomparty #party #klaptdoorjebotten #deadlyguns #lounge #netherlands #holland #dutch #dutchgirls #girlsjustwanttohavefun #airport #after #afterparty ♬ Klapt Door Je Botten - N-Vitral & BOMBSQUAD & Major Conspiracy

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr6918066368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pet lány szeretnék lenni 2023.03.07. 17:59:50

"A COVID óta a wizzair emailt küldd, hogy menj ki három órával korábban a reptérre, hogy aztán 5-6 órát üldögélj ott a rendszerint később induló gépre várva."
Ezért jobb, ha a gazdádnak van magán repülőgépe. Bár ott szórakoztatnod neked kell, de megéri hidd csak el! :)
Az életkor meg... Ki mennyinek érzi magát. Láttam már koravén tinit is és nyolcvan körüli nénit, aki jobban futott, mint más ötven évesen. Főleg, amikor egy kutyus játékból megkergette. Ma már csak a kígyókkal-békákkal lehet nagyobb iramra ösztönözni őt, bár kilencven körül talán ez elnézhető neki.
Aki pedig ezt viccnek gondolja, az jobb ha elhiszi, mert ez a való világ!
süti beállítások módosítása