Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Kék Túra - Bakonybél és a napkő áldozati oltár

2023. július 05. - Sniffany

Az oltáron fekve ragyogó, fénylő, aprócska, úszkáló pontokat láttam a levegőben. Nem sütött a nap, de olyan fényenergiai villanások cikáztak a szemem előtt, mintha trippelnék. A légzésemre figyeltem és a hideg, merev kő termikus kölcsönhatásba lépett a túrától felhevült testemmel, lassan fokozatosan hűtve le azt. 

Real nature recharge. Nem gondoltam semmire, csak arra, hogy most tényleg a halandó, fizikai mivoltom stabil föld elem szilárdságával megtámasztva, puszta fénnyel és életerővel töltődik. 

 

 - Feküdj már fel, próbáld ki. 
 - Nem. Nem tetszik.
 - Miért nem?
 - Félek, hogy feláldozol. 

(... :D)

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr8318157512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása