Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

The Worst Pies in London - de legalább őszintén suttyó :D

2023. augusztus 05. - Sniffany

362896629_661147419270310_1593110648373565842_n.jpg

 

Victoria & Albert Múzeum
- Milyen múzeumban is vagyunk?
- Hogy érted?
- Mi a tematika?
- Minden, amit összelopkodtak az angolok.
-Az ázsiai gecinagy élvezettel nézi, ahogy próbáljuk kirakni a csempéket.
-Biztos jól szórakozik, hogy na a kis csicska europidok egy szaros puzzle-t nem bírnak megoldani xD
***
- Nézzük az árakat...
- Most mit akarsz manifesztáltam neked nyolc penny-t.
- Fontot. Milliomos vagyok geci
***
- Ez ez a város...Budapest élhetőbb.
- Ugye? 
- Ja es a cigányok nem rosszabbak, mint a kendősök.
- Ugye?!
-Ja. Meg a faszik is...fu...
- Szerinted miert jartam évente ötször Párizsba, megnézni az Eiffel tornyot?
- Hát...
- BASZNI MENTEM.
****
Biztos vagyok benne, hogy 15 másik csajra is ráírt velem együtt. Elment a gusztusom. Nőnek akarom érezni magam, nem egy villásdugós igazi Uk forma konnektornak, ami nem is tölt. Csak zárlatos. Kieg. Es a végén felrobban a faszba.
***
Az egész világ borderline, mert határokat húztunk az országok közé.
***
....de hát basszameg nincs megfelelő ország.
mckenna.jpg
Azért a McKenna idézet az utcán befigyel... <3 :3
no_parkin.jpg

 Egyenes és nyílt DO NOT PARK HERE AT ANY TIME tábla. Szívmelengető. :D 

 

polite.jpg

warning.jpg

...ennyire azért ne legyetek vendégszeretőek. Mi mindent láthatott má Stanstead reptere ezekből a figyelmeztetésekből kiindulva? (Vagy menjünk vissza a Vikings-ig? :D)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr718186659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása