Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Armageddon presents - Broken Minds & Hysta

2023. december 11. - Sniffany

 

Azon gondolkodtam, hogy a Broken Mindsba mikor szerettem bele, aztán rájöttem, hogy nem is a mikor, hanem a hányszor a kérdés. Először nem is figyeltem az előadót, csak oda voltam az Ensiferum Wanderer feldolgozásért. Fantasy fanatikus vagyok, a viking mitológiai tematikával meg grammra meg lehet venni.
Másodszor a 2022-es Electic Fortress-en, Anime szettje alatt álltam és csak hallgattam a Die Alone-t. Szeretem a szomorúság arcba vágó megvalósításait, ez meg afféle melodikus műalkotás, a darkabb fajtából. Jó.
A Syndicaten leadott szettjük kibaszott ütős lett.

Szóval igazából őket vártam, persze Hysta sem rossz Én nő vagyok, de a fasziknak kell a Hardcore Barbie és Hysta olyan, mint egy zsenge mini-Korsakoff. Az új generáció kis hercegnője.

minikorsakoff.jpg

„Tehetséges farkaskölyök, veszélyes lesz ha felnő.” -  A HC-s fiú haverjaim imádják. A Radiummal közös trackje engem is mozgásra bírt, pedig már öregszem. Elindulni is alig akaródzott a hidegben, két vodkaszóda kellett, mire felmelegedtem, kellően feloldódtam, éjfél előtt estem le egy kicsivel, elcsíptem a hazaiakat, jól esett átmozgatni az elgémberedett végtagjaim. Még nem a végét járom, de azért már megérzem a hideget meg a bulikat is. Aztán miután megfogadom, hogy nem megyek többet, vagy csak évente egyszer, már veszem is a következő early bird-öt hirtelen kattanásoktól vezérelve. Valamiben el kell pusztulni, vagy fáradni. Az az igazság, hogy sokat javult itthon a hard felhozatal, az Armageddonos bulik szimplán jók, színesek és változatos alfajokat vonultatnak fel. Kellett már ide a vérfrissítéses vérpezsdítő vérfürdő. Úgy kell a BPM, mint a vodka – gyorsan és minél ütősebben. :D

 https://youtube.com/shorts/QIM2Lg64W5o?si=t9yGCANbC6yNkgRE

 

 (A short youtube vidiket valamiért nem engedi preview nézetbe rakni ez a szerencsétlen felület)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 - Mi ez a track, ezt ismerem...
 - Igen ez az a csilingelős, amit mindenki ismer
 - De mi ez, Peacock? Nem Peacock.
 - Nem tudom de mindenki ismeri 

:D

Creeds, a Dr. Peacock in Concerten férkőzött a tudatalattimba a dallam, márciusban, tíz óra frenchcore alatt volt rá ideje. :) 

 

Cursative egy állat. Tört meg hard, veszett és érdekes ki van a maszk alatt (csak nem egy másik maszk?) Most hallottam másodszor, már szokom, erre is rá. :)

 

 

Nem tudom megunni a régi rock/metal trackek hardcore-al alkotott szimbiózisát. Gyerekkori flash, régi ZP, csak akkor még kettő az egy arányban ittuk a vodkanarancsot a Borároson. Van, ami változik, van ami vegyül(et), ez az egész őrület. Már talpon se' kéne lennem, de azért még ugrabugrálok egy kicsit, hátha jobban alszom utána. :) 

 

Lump. Na, mire idáig jutunk a line upban, addigra már félrehangolt rádióadás-szerű effektet vált ki az agyhullámaimra gyakorolt hatású torz káosz a szivárványhányásos fényekkel kombózva. Jó egy kicsit nézni, de nem a szokásos valóságot látni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr4818278657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása