Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Történelem

2024. február 23. - Sniffany

Ahelyett, hogy "teljes idegösszeomlás" (by me), meg,hogy "kibírom" (by him), valami olyan közös feltöltő tevékenységhalmazt kéne találni, ami ennél pozitívabb.
És most, hogy erre jutottam a TV távirányító is megvan, mert egy órája azt tüntettem el foskészen, éppencsak meglett a felső is, ami miatt kiborítottam a fél szekrényt úgy, hogy nem is biztos, hogy abban akarok menni... 
...arra jutottam, hogy nem egyszerű ez, baszdmeg. 
Sose volt, sose lesz.
De bölcsebben és idősebben TALÁN a balancehoz MEGKÖZELÍTŐBB hozzávetőleges közös nevezőt tudsz kihozni a törtekből.

Tört tányérok.
Tört szívek.
Tört. Én. Elem.

 

*az új perverízóm a statisztika és a törtek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr1518337723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása