Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Unicorn on Ketamine

2024. március 17. - Sniffany

 

 

 - Köszönöm, hogy végül elhoztál ide.
 - Szívesen.
 - Azt hittem csak engem érdekel ez a hely.
 - Ikrek vagyok. Van egy nagyon sötét... és egy nagyon rózsaszín oldalam.

 

....de jó, hogy nincs gyerekem.

 

 - Imádom ezeknek a lapoknak a szimbolikáját.
- Igen én is.
- Főleg amikor a farkánál fogva lógatja a fickót.
- Na jó, akkor húzok a munkára, a lakásra meg a kocsira.
- Ez jó lap.
- Megint leep of faith meg új kezdet. Egy éve huzigálom ezeket a melóra, és egy éve leep of faithet kapok. Egy kibaszott éve. 

- Miért szőrös a nők lába?
- Itt már nincsenek nők. Csak transzok. Mindenki transz. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr8118356219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása