Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sniffany Felnőtt Meséi

Liebe geht gar nicht, nicht, nicht, nicht...

2022. február 02. - Sniffany

 

 

 

I feel Till, till the end
I feel Till, till the end
I feel Till, till the

Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund
Von deiner Hand in meinen Mund

Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund
Von deiner Hand in meinen Mund

Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund
Von deiner Hand in meinen Mund

Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund

 

Mein braves Herz, es singt nicht mehr
Es ist nicht, dass ich traurig wär
Es ist nur von scharfen Stiel gestochen
Im Bösen scheint es still und leer
Es lebt krank und angeboren
Will mir nicht mehr artig klopfen

Es ist nicht, dass ich traurig wär
Nur im Herzen ist mir schwer
Ist nicht, dass ich Kummer hätte
Die Tränen, die vom Bauch weg tropfen
Ruft nur der Rauch, gib mir noch eine Zigarette

Nimm den Mund nicht zu voll
Gar nichts muss, alles soll


Alles kommt, kommt ans Licht
Liebe kommt, Liebe geht
Geht nicht, nicht, nicht
Geht nicht, nicht, nicht
Liebe geht nicht, nicht
Liebe geht gar nicht, nicht, nicht, nicht...

 

Von der Hand in den Mund
Manuell und oral
Von dem Mund in die Hand
Wer die Qual hat, hat die Wahl

Von der Hand in den Mund
Von der Hand in den Mund
Von dem Mund in die Hand
Ein Gebrauchsgegenstand

 

I feel Till till the end
I feel Till till the end
I feel Till till the end
I feel Till till the end

 

I feel Till till the end
I feel Till till the end
I feel Till till the end
I feel Till till the end

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sniffany.blog.hu/api/trackback/id/tr6017075126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása